01 02 03 Scattered Confetti: Instasale [Scrap Flea Market]. 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Instasale [Scrap Flea Market].

34
ScatteredConfetti Scrapbooking Flea Market

Hey there! :) Just quickly wanted to let you know that I'm finally having my scrapbooking flea market sale on Instagram.

You'll find all the items, as well as the shipping info and how it all works over on the IG account that I set up for the sale. There are lots of papers, paper pads, stamps, etc. and some awesome mystery bags that are chock full!

If you have any questions, let me know in the comments here or on IG.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo ihr Lieben! Ich wollte nur schnell Bescheid sagen, dass ich es nun endlich geschafft habe meinen kleinen Instagram Flohmarkt online zu stellen. Auf meinem IG account, den ich extra für den Sale habe (um nicht alle mit den Bildern vollzuspammen), findet ihr alles mögliche von Papieren, Paper Pads, Stempeln usw. bis hin zu randvoll gepackten Mystery Bags! :)

Solltet ihr Fragen haben, könnt ihr mir die gerne hier in den Kommentaren oder auf IG stellen :)

Labels:

35 36 37 38