01 02 03 Scattered Confetti: [New in] ... the Heidi Swapp "Hello Beautiful" Planner. 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

[New in] ... the Heidi Swapp "Hello Beautiful" Planner.

34
--- Deutscher Text am Ende des Posts ---

Hey there!

You know what? Friday was a good mail day! I was sick at home and not feeling very well (still am..) when the postman rang and brought me this:


Lots of Heidi Swapp "Hello Beautiful" goodness!

Well, actually only the planner, because I already had everything else at home but was still missing the planner.. But now it's finally here!!

I'm not going to jump on the filofaxing/planner decorating bandwagon, it's just that I was in desperate need for a planner to just stay organised. Especially now that I have quite a lot of projects going on and deadlines to meet. Sure, I could have written everything down in my calendar on the iPhone, but I am someone who needs a real, "analogue" planner! I want to be able to hightlight things, cross things out and just flip through the pages of my planner, and now I can :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo zusammen!

Wisst ihr was mir der Postbote tolles am Freitag gebracht hat? Den Heidi Swapp "Hello Beautiful" Planer! All die anderen Sachen, die dort noch auf dem Foto sind, hatte ich schon längst zu Hause und habe nur noch sehnsüchtig auf den Planer gewartet, bei dem sich der Lieferzeitpunkt leider immer weiter nach hinten verschoben hatte.. Aber nun ist er endlich da! :)

Ich bin absolut nicht dem Filofaxing/Planer-Dekorier und Aufhübsch Trend verfallen.. Ich brauchte einfach nur endlich einen Planer, um irgendwie ein bisschen Ordnung in mein (Blog-)Leben zu kriegen! Vor allem jetzt, wo sich die Projekte wirklich häufen und es immer mehr Termine und Deadlines einzuhalten gilt..

Ich freu mich schon drauf, endlich wieder ein bisschen Ordnung in das ganze zu kriegen! :)


Labels: , , ,

35 36 37 38