01 02 03 Scattered Confetti: Donuts. [Serendipity Layout] 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Donuts. [Serendipity Layout]

34
WARNING: Reading this post might cause an urgent craving for donuts!



As I promised yesterday, today I'm sharing a layout I made with the new Dear Lizzy collection "Serendipity" with you! This collection contains many colours that I normally won't use very often in my projects (like navy blue, yellow and purple) and yet I kinda fell in love with it the minute I saw it!

It's just a fun "random" collection that's not aimed at one specific event or holiday - a nice collection for the everyday bits and pieces. Just like Donuts!! :D

Wie gestern versprochen, gibt es heute ein Layout mit der neuen Dear Lizzy Kollektion "Serendipity" von mir. Obwohl diese Kollektion viele Farben enthält, die normalerweise nicht so ganz mein Ding sind - dunkelblau, gelb und lila, zum Beispiel - hab ich mich irgendwie doch gleich in sie verliebt!

Ich mag, dass diese Kollektion irgendwie kein bestimmtes Thema hat und für alles mögliche genutzt werden kann. Vor allem für die alltäglichen, kleinen Dinge, denen ich mich ja bei meinen Layouts haupstächlich widme - wie Donuts!! :D


When I was looking through the photos I had printed for scrapbooking projects to find one I could use with this collection, I didn't have to search very long. When I saw this one with the three colourful donuts with sprinkles on them, the decision was made! I mean, how could I not have chosen this photo when there are even donut stickers and ephemera bits in this collection?!

Als ich meine Fotos durchgeschaut habe, die ich zum Scrappen schon ausgedruckt hatte, musste ich gar nicht lange suchen. Denn als ich über dieses hier gestolpert bin, mit den drei farbenfrohen und mit Streuseln dekorierten Donuts, war die Entscheidung schnell getroffen! Wie hätte ich es auch nicht nehmen können, wenn es in dieser Kollektion sogar Donut Sticker und auch Die Cuts gibt?!


And then, when I found this "Top 5 Favourites" card, I almost couldn't believe it. It was just like it was meant to be, since I had planned to document my most favourite donut flavours :D

I also used some Freckled Fawn goodies, like the yellow doilie and the paper clip - they just fitted perfectly. Especially the doilie! Such a perfect colour for this layout, don't you think?

Und als ich dann auch noch diese "Top 5 Favourites" card fand, konnte ich es kaum glauben. Als hätte es einfach sein sollen ;) Denn ich hatte geplant auf dem Layout eine Liste meiner Lieblingssorten festzuhalten!

Ich hab außerdem noch ein paar Produkte von Freckled Fawn benutzt. Zum einen das/die (?) gelbe Doilie und den creme-farbenen Paperclip - beide haben einfach perfekt zum LO gepasst. Vor allem das gelbe Doilie - so eine perfekte Farbe für dieses LO!



Although this is not my usual colour scheme, it was quite a lot of fun to make this layout! I think the colours fit the candy and donut theme very well ;)

Obwohl das nicht gerade meine üblichen Farben sind, hat es doch Spaß gemacht dieses LO zu machen! Außerdem finde ich passen die Farben super zum Thema ;)

And now go get a donut and a cup of coffe and enjoy your Sunday! :)

Und jetzt holt euch einen leckeren Donut (oder Schokofrüchte, gebrannte Mandeln oder sonstwas leckeres!) und einen Kaffee und genießt euren Sonntag! :)


Products used:
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" 12x12 paper pad
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" XOXO paper
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Cotton Candy paper
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Good Vibes paper
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Little Things paper
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Ephemera with gold foil
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Enamel dots
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Accent & phrase stickers
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity"  Phrase & letter stickers (gold)
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Roller stamp (phrase)
American Crafts/Dear Lizzy "Serendipity" Medium stamps
Freckled Fawn Doilie - 5 inch yellow
Freckled Fawn Flat Sentiment Clip "cream"
Kesi Art Pschhiitt Spray No. 665
Kesi Art Pschhiitt Spray No. 785
Kesi Art Pschhiitt Spray No. 775
Studio Calico acrylic letters (from a past kit)

Labels: , , , , ,

35 36 37 38