01 02 03 Scattered Confetti: Together. [SBW September Kit] 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Together. [SBW September Kit]

34
Today I want to show you another layout I made using the Scrapbook Werkstatt September kit. It's one of those rare layouts with no white background! But I really didn't have the heart to cut up this pretty bokeh heart paper by Webster's Pages. I mean, seriously, look at it! And when I had a glance at the slide show for the kit (there's one for each kit, just scroll down), I saw that most of my colleagues felt the same way.

Heute will ich euch noch ein weiteres Layout zeigen, welches ich mit dem SBW September Kit gemacht habe. Und es ist auch noch eines dieser seltenen Layouts mit keinem weißen Hintergrund! ("mit ohne" sozusagen :D ) Ich habe es allerdings wirklich nicht über's Herz gebracht dieses wunderschöne Bokeh-Papier von Webster's Pages zu zerschneiden! Und als ich mir die Bildershow (im Shopmenü bei jedem Kit zu finden) angeschaut habe, musste ich schmunzeln, da es meinen DT-Kolleginnen scheinbar genauso ging! :)


On this layout I've also tried something new for the first time: Mixed Media (it isn't much, but it's better than nothing). I made the stars on the shipping tag with some structure paste and a Studio Calico mask. I think it adds some more dimension to this whole thing :)

Auch bei diesem LO habe ich mich zum ersten Mal an etwas Neuem versucht: Mixed Media (ja es ist nicht viel, aber immerhin etwas). Die Sterne auf dem Tag habe ich mit Strukturpaste und einer Studio Calico Mask aufgebracht. Ich finde das gibt dem Ganzen noch ein bisschen mehr Dimension!


Have you ever tried using gesso or structure paste on your layouts? If so, how do you use it? Do you have any tips?


Habt ihr schonmal mit Strukturpaste oder Gesso auf euren Layouts gearbeitet? Wie verwendet ihr es und habt ihr irgendwelche Tips?


Products used / verwendete Materialien:
Scrapbook Werkstatt September kit

In the kit:
Freckled Fawn arrow clip
Heidi Swapp "Favorite Things" Glossy puffy alphabet stickers
Studio Calico "South of Market" Mini alpha stickers (white)
Webster's Pages "Strawberry Fields" Field of gold paper 
Shipping tag
Resin flower


Additional products: 
American Crafts white glitter tape
Kaitlin Sheaffer labels
You & Me phrase (cut with my Silhouette Cameo)
White sequins
Paper doily

Labels: , , , , ,

35 36 37 38